Πέμπτη 26 Μαΐου 2011

Παρέσα Κώνστα - Κόσμος ονειρικός


Ένα φυλλάδιο στάθηκε αφορμή για να σπουδάσει η Παρέσα Κώνστα σχέδιο και κατασκευή χειροποίητου κοσμήματος. Το όνειρό της ήταν και είναι η ΑΣΚΤ. "Μου αρέσει να σχεδιάζω και να κατασκευάζω κοσμήματα και δύσκολα φτιάχνω κάτι δεύτερη φορά, την ίδια αρχή προσπαθώ να ακολουθώ και στα αντικείμενά μου".









"Τα υλικά που χρησιμοποιώ για τα κοσμήματα είναι κατά κύριο λόγο το ασήμι. Στα αντικείμενα έχω μεγαλύτερη ελευθερία και χρησιμοποιώ χαρτί, ύφασμα και άλλα ανακυκλώσιμα υλικά. Από το καλοκαίρι του '10 διατηρώ τον δικό μου χώρο, ένα μικρό εργαστήριο -εκθετήριο, όπου μπορεί κανείς να δει την δουλειά μου από κοντά".
 



Οι τιμές των κοσμημάτων της Παρέσας, ξεκινάνε από 15 ευρώ και φτάνουν στα 150 ευρώ.  "Οι δημιουργίες μου πιστεύω ότι απευθύνονται σε όλους όσους έχουν ακόμα λίγη από την παιδικότητά τους. Θεωρώ ότι με αντιπροσωπεύει κάθε άνθρωπος που έχει όνειρα και προσπαθεί για κάτι καλύτερο.".  





Το site της www.paresa.gr, είναι από τα πιο ευφάνταστα που έχουμε δει. "Όλος ο σχεδιασμός γύρω από το λογότυπο και το site μου έγινε με βάση ένα σχέδιό μου, με την πολυκατοικία και το παιδί με το μπαλόνι, που κατά κάποιο τρόπο συμβολίζει την ζωή μας και την δύναμη που έχουμε στην ψυχή μας, που μας δίνει την ώθηση να πραγματοποιήσουμε τα όνειρά μας ".





Βασική μου αρχή είναι ότι η τέχνη έχει άπειρες διαστάσεις και κάθε τι γύρω μας μπορεί να αποτελέσει ένα μικρό κομμάτι της.


Στο parapera θα συμμετέχει με ένα δείγμα της δουλειάς της από φωτιστικά και άλλα διακοσμητικά αντικείμενα, από τις 28 Μαΐου και για δύο εβδομάδες.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου