Τρίτη 7 Ιουνίου 2011

Μαρίνα Πέτρου - Αγάπη για το μέταλλο

Η Μαρίνα Πέτρου είχε αγάπη για τα μέταλλα, το ασήμι και το χρυσό, σπούδασε στην 1η ΤΕΣ Χαλανδρίου και εξέλιξε  τις τεχνικές στο χειροποίητο κόσμημα, δουλεύοντας σε εργαστήρια.


«Τα κοσμήματά μου είναι όλα χειροποίητα και τα υλικά που χρησιμοποιώ είναι ασήμι στους 925 βαθμούς και ημιπολύτιμοι λίθοι, αμέθυστος, κορνεόλες, τιρκουάζ, δενδρίτες, φεγγαρόπετρες, είναι μερικές από τις αγαπημένες μου πέτρες. Σχοινάκια, γάζα, κορδέλες και  υφάσματα γενικά, είναι πολύ πιθανό να τα συναντήσετε σε δημιουργίες μου.»


«Η δημιουργία κοσμημάτων για μένα είναι ο τρόπος μου να επικοινωνώ με τον κόσμο. Εμπνέομαι από οτιδήποτε, από την απλή καθημερινότητα, τα ιστορικά γεγονότα, τις επιστημονικές ανακαλύψεις, αρκεί κάτι να κεντρίσει την περιέργειά μου για να το ψάξω.»



Οι τιμές  της Μαρίνας κυμαίνονται από 5 και 7 ευρώ έως 300 και 500 ευρώ. Μπορεί, επίσης, κάποιος να της παραγγείλει κάτι για μια ειδική περίσταση, όπως κοσμήματα για νύφες και στέφανα για τον γάμο.

Τις δημιουργίες της Μαρίνας Πέτρου, τις βρίσκει κάποιος σε επιλεγμένα καταστήματα και στο site της. 

H Μαρίνα θα είναι μαζί μας για ένα μήνα περίπου στο parapera και θα παρουσιάσει τη καινούργια της συλλογή. Για εκείνη αυτό το διάστημα είναι πολύ παραγωγικό, «λόγω της περίεργης, αλλά και παράξενα ωραίας εποχής που βιώνουμε όλοι καθημερινά!!! Ας μείνουμε αισιόδοξοι για να πάμε και λίγο Παραπέρα!»
                                                    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου